here´s some dirt!

datorn är seg... Tidsfördriv för mig, inte er.


Namn: Emilia men säg Mia
Piercingar: labrett
Tatueringar: ingen :/
Längd: 160
Skostorlek: 38
Hårfärg: svart/brumt som lyser lite i lila & rött.

Fräknar: nope
Motto: en kvinna behöver en man lika mycket som en fisk behöver en cykel.

Kär? assååååååå
Önskar du att du bodde någon annanstans? öh ja tack, hatar det här jävla landet. USA Usa usa!
Tycker du att du är attraktiv? när jag väl orkar fixa mig så ohja
Dricker du? pfdffft jag? dricka...driver ni.
Vilket schampo använder du? alla möjliga olika för färgat hår.
Vilken parfym använder du? Pink Sugar Sensual
Vad är du rädd för? smärta, övernaturliga saker & kryp.
Gillar du att tvätta? aldrig gjort faktiskt.
Gillar du berg- och dalbanor? gillar inte, ÄLSKAR.


Senaste...

Filmen du ladda? Its a boy girl thing & the ugly truth
Filmen du köpte? haha ingen jävla anning.
Låten du hörde: Oceano´s låt Depths
Låten du laddade ner? Adele -someone like you
Personen du ringde? Ronja I think.
Personen som ringde dig? Mattias för en kvart sen.
TV-program du såg? pretty little liars
Person du tänkte på? Roni


Favorit...

Låt: oj kan inte ens välja.
Sak att göra: festa, vara med mattias för vi gör inte saker vanliga par gör så det är fan en favorit!
Sport: ingen
Dryck: Cola, bärs & Lemonad.
Kläder: linnen som är jävligt trasiga.
Film: gamer, little miss sunshine, tropic thunder
Bil: bryr mig fan inte.
Serie: MISFITS!!!!


Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? nej, men över en o annan man
Gråtit över en flicka? those bitches need to die
Ljugit för någon? "neeeeej"
Varit i slagsmål? nej jag föredrar Jersey shore stilen & skriker istället.
Blivit arresterad? nope, good girl.
Träffat någon från internet IRL? oooh många!


Antal...

Gånger du varit kär? 3 ggr
Gånger ditt hjärta brustit? 1.
Hjärtan brustet på grund av dig? 1
Tjejer du kysst? fem eller sex.
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? FB, no more!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? typ två


me no lesbo


Senaste...

Boken du läste? Singel på nytt.
Personen du fick e-mail av? pffft
Personen du fick brev av? Sandra
Personen du fick sms av? Emma
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vett fan
Saken du köpte? Chips, dipp & fanta

Vad har du gjort idag? varit bakis..
Var det kul? jahaaaaaaaaruuu!
Brukar du svära mycket? svär faktiskt mer när jag skriver än IRL.
När stiger du upp på morgonen? skola = 5.30 lov = 13.00
Vad har du på dig? ett stort linne och trosor.
Vad ska du göra ikväll? lira L4D & snart göra mackor.
Vad är du allergisk mot? nötter, pollen,ägg & päls.
Var har du ont? HUVUDET
Använder du hårspray? min bästa vän
Kan du stå på händer? inte nuförtiden
Håkan Hellström eller The Ark? hell no
Salt eller socker? salt
Gillar du ketchup? Ja!!!!!!!
Är du glad nu? gamemode!!!
Var du glad igår? igår var jag bara full.
Vad dansar du till? just nu till star wars episod IV´s end title :D
Stockholm är... ? liiiite bättre än alla andra....
Göteborg är... ? det enda jag gillar med sverige
Kan du sjunga? ahfan
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!!
Land du vill besöka? Japan & Canada


Kommentarer
Kajsa Andersson

Goddag! vad rolig dina poster är! kommer verkligen att läsa på din blogg igen! =P Hoppas du har en trevlig helg :)



Blogg: http://jade.se/reseerbjudanden
2011-06-28 @ 15:25:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback