I fucking love my life so stop the hatin,

kom nyss upp ur ett mysigt bubbel med min favorit brud.
Är hos Roni i Irsta, vi har lagat värsta kyckling rätterna och sen så tog vi med oss rött vin och bubblade i några timmar och var så där gulligt tjejiga och fnissiga. Fan vad jag älskar roni, är så jävla glad att vi hittat varandra ♥
Fan vi bubbla tills det blev mörkt ute, fab fab fab!
Det var klädshowen idag, min såkallade karl var transa,iklädd i mina kläder och tillochmed min parfym.
Fan vad den där jävla shuffle låten var med i ALLAs jävla "nummer".
Hela min klass började spåna, och självklart så kom jag med iden att vi skulle vara Anakin. Alltså Darth Vader. (hallåå) men inte så många var så pepp på det, men jag tänker ha min jävla fucking hjälm endå så fuck u!
Jag och roni vandrade runt med de snygga transorna på stan och sen åkte vi hem.
och nu ska vi kolla igenom heeela Misfits och mysa hela natten låång.
Imorgon äre utsparksfest, PARTEY PARTEY.
fan vad ja älskar mitt liv, GODNATT!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback