IM BACK on full fucknin time

äntligen äntligen äntligen. Jag tror att jag har värsta jävla turen med mig.
Först så fixade jag min gamlaste dator som inte fungerat på 2 år. Dock är den jävligt seg.
Sen vaknar jag av att jag hör mina bröder skrika, då så ska jag få deras stationära dator vilket betyder att jag äntligen kan börja spela igen!!!!! IMSO HAPPY OH S HAPPY. seriöst vet ni hur länge jag väntat?!
Åh kan skaffa steam igen åååh kan äntligen få spela ifred utan deras jävla tjat.
Hursomhelst så har de här jävla dagarna varit helt jävla otroliga! Hittade ett par snyga bilder från Utsparksfesten, den var skitrolig, jag var då rejält jävla full men det tror jag alla andra tyckte var roligt va.

underbara männikor, well inte killn längst ner, vem var han nu igen?
Sen igår vare party hos Mohammed, dock inte så kul när man kommer från världens jävla utsparksfest men det var okej. Sen fick jag och jiddelididdan vänta i en timme på IP på mohammed och joel. Ah hursomhelst så kom Matilda dit igår, blev jätte glad av att se henne, fast hon och robin var så jävla sega!!
Nu ska jag sola tills jag får en rand, sen så fixa mig, ska över till mattias vid sex sen får vi se vad natten kan bjuda på.
Hare gött

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback