me my self and my bed.

jatackar. Nytt avsnitt av PLL har släppts, Roni ringde nyss och skrek det i telefonen.
Guh vad jag saknar henne, min roni. Jävla skit att jag inte har pengar, vet ni hur mkt det suger eller?
Dock ska jag inte klaga, P&L & New york snart så jag kommer nog inte tänka på money.
ja, vart är den här stekande sommarvärmen alla snackade om innan sommarlovet?
Vart fan är den!!?? hursomhelst så ska jag mysa med 6 olika filmer jag nyss tankat, lite popcorn & lite vin.
Jummjumm. Imorgon får jag min dator. Är helt jävla galet ivrig i fingrarna! Äntligen slipper jag stå i kö för att spela. Och äntligen kan jag spela riktiga spel (sorry guys men räknar inte med The sims som att "spela")!! Så happy, och jag kan börja Lana igen. SJUNG MED MIG FOLK! im so happy oh so happy im so happy and happu and..
well well popcornen kallnar här så goodbye!

Kommentarer
Eviz

Baby vad spelar du för spel?! :D och visa din sidecut!!!! Puss bby! <3



Blogg: http://twoawesomeforu.blogg.se/
2011-06-20 @ 23:11:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback