Nice to meet yall

ser ut som fucking the grudge (igen!?) sitter med ansiktsmask och njuter. Aldrig gjort detta förut, som tur är så har jag ronja som visar mig hur man gör första gången. Jag är jävligt trött på tal om nothing, vi kollade på två Misfits avsnitt igår sen så slocknade vi och sov i säkert 12 jävla timmar.


Idag äre utsparksfest i någon jävla grop. 94 jävla personer kommer, partey.
Imorgon hoppas jag att jag får umgås med min karl och sen på lördag ska vi kolla på när fagersta tar studenten.
FAN VAD JAG VILL TA STUDENT. " sen så äre dom som har hundra dagar kvar" well GO TO HELL!!
nu tänker jag tvätta bort skiten sen dags att fixa sig. Jag älskar att vara tjejig, thihihihihhih
ha en trevlig torsdag peps!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback