pretty n wild.

har gjort något ovanligt idag. Stannat hemma.
Har inte sovit hemma på en vecka I think. Vet inte vad det är men jag klarar inte av att bara vara med mig själv en hel dag, förstår mig inte riktigt på folk som kan det heller, tycker det är jätte trist bara. Men idag så drog jag hem från husbils övernattninge efter lite bubbel och sen så bestämde jag mig för att stanna inne ikväll, kolla på pretty little liars & Pretty Wild som jag nyss hittade igen!!Söker igenom lite auditions också när jag väl är i farten.
Blev inget sommarlov för mig iår, fick nyss ett brev om det så jag kommer vara fattig, New York resan lockar som fan nu, vill sitta på en uteservering och kolla in genom Victoria Secret och äta Frozen yougurt. åååh.
Asså pretty wild, så jävla bra, korkat fast bra om jag nu måste försvara mig själv.
Konstigt nog har jag trivits med att det bara varit me and me idag. Ni kanske har rätt, alla behöver dagar för sig själva. Jag är nog bara rädd för att vara ensam, hahah åh vad sorlig jag lät där.
Kanske hörs sen , nu ska jag drömma vidare i mina hollywood drömmar. Puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback