save me pie!

Fick igår syn på en bild på Jay & Hans fästmö tillsammans.
ser ni hur han skäms eller? Hon ser ut som ett litet barn. åh jay jag kommer var inte orolig jag ska rädda dig från detta hysteriska monster unge! Seriöst, ush. Har en klump i magen, ingen tar mina män, ingen. speciellt inte om man ser ut sådär. Hah, tur att hon är ful iaf kan jag ha större chans att få honom på den mörka sidan..
Hursomhelt, ensam idag igen. Skönt som fan. kusinen kommer på fredag. hoppas på att få vara med pojken imorgon. Annars är jag på på förslag. det har ju inte varit värsta toppen vädret direkt så det är inomhus som gäller. Whiie. nu ska jag stalka jay´s twitter lite mer och bli mer rasande över hans äckliga brud och sen bloggar jag nog ingen :):):):):)!!!!!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback