seriusly

så sjukt jävla pepp. Bli måndag nu tack! Jätte söta och underbara Mattias ska skjusa ner mig till borlänge.
lyssnar på peppande musik och bara längtar. Imorgon är det midsommar, det enda som är säkert är att jag ska på middag hemma hos Lobo, sen vette fan,
vet inte om jag ens orkar (nu när jag har en dator liksom, VARFÖR SKA MAN ens GÅ UT!?)
alltså varför har inte blogg.se en jävla app för?! SKulle vara jävligt praktiskt! skitsida.
älskar hur jag går från att vara pepp& glä, till att bli gnällig och bitterfittig. what´s up whit thaaat!?
älskar fan den här låten. Jumjum. Hade det jätte mysigt igår btw.
Mysigaste stunden med dig iaf, ass. Nejmen vadfan det var mysigt fast vi inte gjorde mycket så gjorde vi mycket. ehe ehe ehe.
Aja nu jävlar blir det mer romantiska filmer. lol btw morsan och farsan skulle kolla på Sucker Punch, de stänger av innan allt det saftiga börjar. Pffft fjollor.
godnatt guys

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback