sleepwear no oh.

kom nyss hem från lite Jaqutzzi (?!) bad hemma hos Louie. Badade i kanske två timmar sen
åt vi popcorn och drack saft. Sen joinade adam en stund sen skjutsade han hem alla. Man tackar man tackar.
Rätt rolighelg. Dock var jag på uselt jävla humör på lördagen. Buhu. Hann inte ens säga hejdå till släkten imorse.
Hursomhelst så sitter jag nu i sängen och håller på att fixa sims till min lap, medans det laddar så läser jag en reseguide till New York, dricker Latte & käkar morsans ljuvliga bacon pasta.
Sommarlovet har fan inte börjat, eller är det bara jag som känner så?
vädret suger, alla jobbar. Vad fan hände..jo vi växte upp. Helvete.
vill ut och leka, så är det någon där ute som vill med och leka så ring.
mamma pappa barn, kurragömma, jag går med på alllt!
aja, imorgon ska jag umgås med lollo på förmiddagen så något händer.
Somsagt peps hör av er! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback