smoking die young.

tog studenten idag, chill som fan, ramlade nästan av flaket.
Jag önskar faaaan! Blev så avundsjuk att se alla jävla glada fulla dansande människor på flaken.
Var hemskt att se esteterna åka iväg, hejdå :( </3
Vi får hoppas att vi kommer få estet lika roligt utan dom, well estet har ju mig och ronja så det borde gå.
Först kollade jag och Moé på Charlie, var skitrolig(som jag jämt är) och köpte en Mer flaska åt honom och hängde den om halsen på honom. AHAHHAHAHAHAHAHAHA, you don´t get it! Sen så var det mattias tur, såg han i två minuter fick en puss sen stack han till flaket, och jag och jocke var nära på att svimma av värme.
Vi fick massor av Champagne på oss, tackar så mycket. var så avundsjuk på dom jävlarna.
Nästa år så jävlar, funderade hela tiden på om jag ska köra darth vader hjälmen på flaket. Maskot!!
Nej nu funderar jag på att dra till eskiln och mysa med emma tobbe & Felicia. Mer bilder!!!!!
hejdå treorna.... aja byebye

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback