so long fuckers.

sitter och dricker cappotiono nu med mattias. jag ska precis börja fixa mig sen runt ett så åker vi till avesta för att möta upp Roni och hennes brudar. JÄVLAR VAD PEPP JAG ÄR. har fåttt mycket cash så kommer klara mig och grejer. mattias ska köra ner mig dit hihih, ska snart bränna några skivor som vi kan dunka till..en liten roadtrip på en timme och en halv. yay
Aja ville bara säga hejdå till er fgersta bor som kommer ligga på Eskiln och lukta bajs.
Tycker synd om människan som heter Mange på P&L som det antagligen kommer finnas..
sådärja, nu jävlar platta håret i en timme så det håller i en vecka YAAY.
brb

Kommentarer
-

När du kommer hem, kan du inte ha frågestund då?. Har många frågor xD , och det har säkert många fler



2011-06-28 @ 03:39:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback