sometimes it hurts instead.

jag har blivit värsta romantikern. Eller okej jag gick från att vara gullemia som var kvävande till fröken "jag strular med allt i don´t give a shit". Erkände jag nyss att jag var en slampa? SUPRISE!!! Men jag är halvt tillbaka. Piano och gitarr låtar på spotify och gulliga texter dyker upp i mitt huvud. Det är oftast nu som något händer så BAM, ensam med glass i hela ansiktet och gråter till en film som egentligen skulle göra en glad. MAN UP PIE!
Klockan är två, kollade nyss på the ugly truth. Fortfarande irriterad på slutet, jävla Butler han var ju så badass och sen blev han bög som alla blir i alla filmer. Okej jag är väl också bög nu men whatever! It´s the little things, som att Mattias alltid vevar med sina armar när vi lyssnar på dubstep i hans bil, eller att han envisas med att kalla mig emilia, eller att han alltid ska se så jävla seriös ut på alla bilder jag tar på honom. Eller att han alltid ser lite förvånad ut varje gång vi träffas. Jag älskar den där karln, eftersom jag är den som äger en fitta så älskar jag självklart honom mer än vad han älskar mig men det skiter jag i, och nej guys tänker inte fråga er varför det är så, det ligger i fucking nature!!
Tjejer och killar. Vad skulle man helst vilja vara? hmm hmm hmm
är man tjej, eller är man en snygg tjej så får man gratis skit av främlingar, man har två bröst som man alltid kan leka med så fort man har tråkigt, man kan få i princip vem som helst att göra vad som helst för dig,men sen blir man deprimerad den dagen då man får reda på att alla utnyttjat dig, åh nej. sen måste man tvätta bort all jävla smink som man tvingat på sig och byta tampongen som varit i för jävla länge för att sedan spy för att killen glömde använda kondom och då freakar man ut bara för att man har en fitta och jävlar vilket helvete det blir, man får lejonhons blicken, skriker åt den stackars karln som om han dödat din lila hund fluffy och sen sen så inser du hur patetisk du är... hmm hmm
är man kille måste man kämpa för att få ligga, där kommer det med att vara snygg upp igen. hatar att vara sån men snygga människor har det lättare, sorry ugly betty men det är så det är. men som snygg kille så får man bara ligga, trekant då och då kanske, man har en penis att leka med och dock få ner på mornarna,  men gratis saker? hmm hmm ahrå det funkar väl, ingen tampong, inget smink, man behöver bara stoppa in sin pinne sen har man en dotter..eller son. så man lutar sig tillbaka och bara lever, har sex, och lever livet, no problemo!
så hmm hmm, klart som fan att man vill vara kille. operation?kostnad?
nej som tur är så är inte jag som alla kvinnor eller bilden de flesta män/killar har om såkallade kvinnor, jag håller mig undan catfights, jag har inte planerat något bröllop sen jag var fem bast (vill inte gifta mig), vill inte föda ut några barn, vill inte läsa igenom min pojkväns sms utifall att han KAN ha smsat med en wait for it....TJEJ!!!!!!!!!!!?!??!?! vill inte ha ett super seriöst förhållande då alla väntar på att det ska stå att vi är förlovade på FB för att vi har varit tsm så jävla länge,  vill inte bli tsm med någon jävla läkare eller brandman, vill bara bli känd, fucka med några kändisar sen leva föralltid som den där skådespelerskan som inte var rädd för något..förutom spöken & dinosaurier. Så, kan vi kvinnor snälla snälla snälla visa att vi också bara vill ligga och chilla, tat lugnt & leva istället för att envisas med att ha sex efter 24 gången ni träffar killen? Bitch please. Jag hatar att folk kommer till mig och bah: ah, min brud läste igenom min inkorg?
Vad fan gör man i sin partners jävla sms inkorg? VA? ska de behöva vara rädda för att syrran råkat skicka ett incest skämt och du kanske råkar se det och flippar ut innan du inser att det är hans jävla syster.
Litar man inte på varandra så BYEBYE. Varför envisas? Det finns fler, många fler, större,starkare,snyggare..ah mer. Jag är trött på att killar blir förvånade över att jag inte är en typisk tjej, men jag vet hundra brudar som tänker som mig så ge fan i att stalka, tjuvläsa & vara deprimerade, gör som jag DON´T GIVE A SHIT.
VARFÖR vara så jävla seriösa när vi inte ens fyllt tjugo? Varför? Vänta med att ge er "blomma" tills den rätta killen kommer, och med blomma menar jag riktig kärlek inte fucking sex. Man är inte tsm med någon nu för att sedan gifta sig och skaffa barn. Egentligen vad är meningen? ATT HA KUL! man blir kär, har sex, har kul, myser och sen så blir allt bra och kul. Inga stalkiga beteende för big reviel, men killar hatar STALKIGA BRUDAR.
Jag försöker inte vara rolig eller klandra ner på någon utan detta är min blogg, och på min fridtid gnäller jag och då väljer jag att rikta det på min blogg istället för mina nära och kära.
Jag är emot hela kvinnligheten, iaf de kvinnor som gör sådant läsa andras smsskit., och och jag ska erkänna jag har gjort det men som det står ovan så var jag en gång KVÄVANDE MARDRÖMS FLICKVÄNNEN!!! Men man växer upp, så please ni småttingar som läser detta, hoppa ur eran relation, och lev ert jävla liv, ENSAMMA. Killar är bara tillbehör för att hålla din ensamhet sällskap. Man är bara ung en gång, leeeev girls leeeev.
Jag gjorde det, and then your a slut, men vem fan bryr sig ,jag hade kul.
& nu är jag en trött veteran som är kär i en annan galning.
godnatt älskar er alla poss pssss

Kommentarer
Eviz

PAJ min sexiga paj!!!!!! Jag vill se ditt hååååår snygging , give me bildo!!!! Och kom ner till mig och supgärnet någon gång och glid bräda med mig !!!! Älskar dig!!!! Fittsaft<3



Blogg: http://twoawesomeforu.blogg.se/
2011-06-22 @ 22:16:31
monttttttttt

älskar ditt gnäll. du e azum.



2011-06-23 @ 13:23:50




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback