summer fuck.

gjort första sommar omöbleringen. Då är det sommar för mig. Ni får se det sen, sjukt snygg, men trångt och jag tror inte mattias kommer gilla det, fuck it.
Ska sova i husbilen med Alibaba & Lobo ikväll. spännande!!
BÖRJAR BLI SJUKT FUCKING PEPP PÅ ALLT JUST NU. Amerika & Peace and love. Ohmai.
vissa stackars människor ska ju bara sitta hemma eller jobba hela sommarlovet så jag ska sluta deppa över att jag är pank, från och med nu. Klok mia, klook. Nu äre bacon på G plus att morsan köpte jordgubbar åt mig, yay.
Sorry att jag tjatar om USA hela tiden men det är mitt hemland, seriöst så här är en till bild, ser jag inte ut att trivas eller? Juste, tyyysssst.
hörs ;)

Kommentarer
hehe

så jävla snygg tröja!!



2011-07-22 @ 04:04:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback