that ass.

vilken jävla natt. NEJ, vilken jävla helg!! Igår så kollade jag och mattias & robin på studenten, sen så drog jag & robin till mattias student "fest" eller vad man ska kalla det (älskar fan hans släkt!) och efter att vi suttit där och druckit några bärs så drog vi till Thorse där de mest awesomeá människor man kan tänka sig var och chillade drack mer, busade på toaletten. Sen blev det Greenman. Och det var assroligt, träffade Bea som jag inte träffat på typ ett år. Sen alla jävla studenter var där. Sen träffade jag Rasmus och Jocke som kom från stockholm som jag senare umgicks med heeela natten, sjukt sköna killar! & nu sitter jag här inte ett dugg jävla bakis, men trött. Ska snart till mattias för att bara ligga i sängen och mysa, inget annat. Här är bilder från igår .
bea adam och jag, rätt fulla utanför. Thihihh-
min stiliga karl.
hahaha jag & rasmus. Det var sjukt kul iallafall. Jag och mattias kom hem runt fyra I think.
Träffade också näsan och han hade sönder mitt örhänge så vi ska till Gina Tricot på tisdag för att köpa ett nytt.
Träffade också daniel som var jätte stilig i håret! Ehe ehe ehe ehe.
aja nu ska jag fixa håret sen mysa med karln, hörs sen!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback