vad fan har hon tagit?

är väl ungefär vad ni undrade efter det där inlägget- äsh då, ibland så kan jag också predika.
Jag är trött men pigg, men glad men lite lite lite skriv sugen. Märks?
Imorgon blir nog första kvällen jag & mattias är ensamma hemma hos mig på kvällen, dun dun dun!
spännande, i hear creeeaaamm. Nejmen seriöst, fick min dator idag, så har spelat hela dagen.
Dock buggade sims ihop på slutet av någon anledning så jag ville slänga skiten genom fönstret och sedan stå och skrika på den. Men annars har det varit en bra dag, funderar på att duscha, aldrig gjort det mitt inatten.
FAN SKÅL PÅ ER. Jag mår så JÄVLA BRA. onyttigt som fan känns det. Brukar inte vara lycklig så här mkt.
Längtar till imorgon, längtar till mattias. Ska köpa jordgubbar imorgon, pepp pepp epppppppppp.
Nej nu blev jag trött bara för att jag log så mkt, hahahahahah fett lol.
GODNATT FAN.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback