A pie woman, probebly the best blogger in the world

Som en bloggerska ( vilket jag räknar med att jag är nu när jag ändå har 50 läsare om dagen) är det min skyldighet att ta kort på vad jag äter och berätta ALLLLT om min dag. Så självklart glömde jag det, men kom på nyss när jag satt och sket att justefan jag tog ett kort på Roni när vi satt i Igor och fikade på sveriges "version" av Starbucks. Tog en Frapotion som hade ett jätte fjantigt namn här i sverige.
Nu försvann en stor klump i magen på mig nu näör jag lagt upp en bild på vad jag ätit idag.
Okejokej om jag ska bli seriös, vadfan vill ni att jag ska skriva om?!
köpte hursomhelst!!! volympulver, toffsar,en töntig penna och block & en billig sak från J.C
Nu ska jag kolla på The big bang Theory & äta kakooor. Namnamnaaaaaam bitches

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback