.


  • - RÖTT HÅR! det är seriöst överallt!! Försvinn!!! Rött är en stark och personlighets vänlig färg inget mainstream hororna ska stoppa i håret. Åh nej.
  • - Svenskar @ bussar. Vad fan är problemet med att sätta sig bredvid en annan människa?! Åh nej den kommer börja snacka med mig, "jääävlar vad läskigt nejmen jag står kvar här nere så ingen annan kan komma åt de platser som finns för jag är en fin svensk som måste ha en egen plats!" . PLEASE!
  • - 3´s reklamer på teve. INGEN och då menar jag INGEN slår Tele 2´s Frank! Hah jävla 3 försökte göra narr av honom. Pffft nejtack.
  • - SerieKaraktärer som bär svart. Och plötsligt så är de goth. Jävlar blondie hur gick det till? När hollywood ska göra serier om uttstötta så tar de ofta blondiner, why? Sick som fan på det!
  • - Dagens filmer. Inget nytt. Några vänner provar att vara KK. SPÄNNANDE! Finns det seriöst inget bättre att göra film på längre?! Hollywood behöver en kvinna som kan ställa allt till rätta...
men nu måste hon sova. Godnatt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback