I came back for you, from the future


Jag tror att jag går igenom ett ålderskris just nu. Är jätte ledsen och köpte massor med chips och godis idag utan att ens fatta vad jag gjorde. Jag fyller arton år. Jag ser ut som femton. IM FREAKING OUT OVER HERE!!
Hursomhelst, nog om detta. Sov hos Roni igår. Vi handlade massor av underkläder och käkade lite. Sen visade jag henne Misfits och hon så som jag fastnade direkt. Vi satt på Waynes i en timme och kollade, hah. 
       
Misfits är fan det bästa jag någonsin sett. Karaktärerna är så jävla unika och de rör mig for real. Imorgon sänds första avsnittet av säsong tre, är pepp som fan! Åh nathan, åh simon. Ååh jag älskar dem alla.
Nu kommer Mattias hit. Trodligen ska vi kolla på Misfits. Blir tredje gången jag kollar igenom allt.
I don´t fucking mind!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback