I want to see what you see in me.

Nu är fake naglarna på och jag känner mig så Fab!! Justefan min blogg är ju ful.
Äsh, fan vilken lat människa jag blivit, denna vecka ska jag göra nyttiga saker.
Vill lägga upp den här underbart söta bilden på mattias...och en ful full mia men skit i mig!
Har haft en underbar lördag med den här karln. Jag GJORDE soppa åt honom och vi mös massor och jag tvingade honom att kolla på lite jersey shore. Kom hem för tre timmar sedan kanske.
Blir irriterad på att kolla på JS eftersom de går runt halvnakna för det är så jävla varmt, sure vårat väder har bättras men jag hatar fortfarande sverige!!!!Juni nu tack så mycket!
Kollade nyss klart på säsong 3, VAD FAN SKA JAG GÖRA NU DÅ? psykobitch

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback