now I think that we almost had It all.

Sitter i min ensamhet och sjunger. Älskar att göra det. Seriöst ja. Idol i sommar. Skojar hon eller?!
Jag vet inte. jag vill, men jag vill inte sjunga några jävla pop sånger. Dock är de de sorts låtar som min fucking röst passar bäst till. Buhuuu, rock anddddd roll i wanna be. Nog om detta fjant. Blev jävligt irriterad på min bild lärare idag för att jag inte fick sticka så jag missade tåget, tackar så mycket för den! Så kom hem sent och morsan gav mig cola så nu är jag back on track! Ready for some rollanalys. Jag måste erkänna att jag är en av de dumma som ger sig in i teater branchen. Hade ingen anning om att det låg så här mycket jobb bakom en karaktär. Och det spelar ingen roll hur stor del i pjäsen man har. Man måste endå gå igenom allt som har med karaktären att göra.
fAN BRÖJAR FÅ SUG FÖR EN ANNORLUNDA HÅRFÄRG. hatar att se ut som alla andra...
JAG HAR HITTAT BOTEMEDLET MOT MITT PLUGGPROBLEM. Mattias heter det tydligen. Räcker med att han sitter bredvid, så reagerar min hjärna snabbt som fan och jag börjar plugga som en galning. YOUR NOT GOING ANYWHERE BOY!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback