oh it´s a jersey thing.

Är bruden här sliten så är det ett bra tecken på en bra helg. Guess so!
Har inte hunnit skriva i veckan för att jag spenderat dagarna med mattias.
I fredags så stack jag till Roni efter skolan. Vi drog och åt med hennes pappa & syster uppe i skrapan.
Hur lyxig mat och ställe som helst! Det var jävligt trevligt sen så stack vi på efterrätt någon annanstans där jag seriöst åt den godaste glassen evah! bla bla på lördagen:
Så skulle jag och roni skiljas åt så vi drog ner på stan tillsammans efter en rätt lång fixning.
Sen så umgicks jag med mattias & robin och några andra hela lördagen. helt Waaaack!
Hemma, trött, sliten och ny inoljad i brun utan sol. LOVE MY LIFE! Funderar på att sätta på lösnaglarna.
Hmmm jag håller på att förvandlas till en riktig fake brud. Det jobbiga är ju det att jag inte har något alls emot att skaffa fake tuttar så snart så kanske...eller nej. Jag har två år kvar fan. Fucked up by the weekend.
Bbby

Kommentarer
mio

HÅLL UT!!!!!!!!!!!! det är vad jag kommer få göra



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-03-14 @ 11:40:12




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback