I´m fucking craaazy

Hatar att det är så jävla vackert väder ute, och jag är för svag för att gå ut.
En grej jag faktiskt äääälskar med att vara sjuk är att min mage blir jävligt slimmad.
Dock är jag jävligt hungrig men inget smakar något..är så jävla sugen på bland annat
¨
Blev arg när jag såg den här bilden. BTW en brud frågade förut vart alla mina "cooola" bilder kommer ifrån.
Well tyvärr är det inte mina utan jag brukar låna bilder från Tumblr rätt ofta, sorry.
Jag hallucinerade (?!)igår natt. En ailien satt under mitt skrivbord och the grudge bruden var i min gaderob
plus flera skvaller tanter som var i min säng, och de peppade mig hela tiden att gå upp och fixa ett glas vatten, efter tre timmar gjorde jag det och då började de gnälla på att jag inte delade med mig.
Blir fan rädd när jag tänker på det nu. jag behöver fan hjälp.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback