18 year old virgin...



Beställde nyss hår och självklart P&L-biljett. Så sjukt jävla pepp!
                      

Allt kommer på tisdag. FAN! jävligt wierd att komma tillbaka efter lovet kort hårig och sedan dagen efter bara BAM WHEN I WOKE UP THIS MORNING MY HAIR LOOKED LIKE THIS!
Fick presentkort på Gina Tricot & HM också. Plus ett nattlinne "så du slipper sova naken" tillade mamma karin.
plus plus plus champagne! Hmmm nu är jag bara nervös över vad fan mattias har köpt till mig!!
Ska nog "tjuv" önska mig Cheeks av marcus oxå..ehe ehe ehe är så jävla sugen på att pierca det!
Nu ska jag sätta på mig kläder, sen bär det av till västerås för att käka på Spicy med a la familia
och senare till Roni för att fixa mig sen förlorar jag min krogoskuld, som tur är har jag mattias,hanna & jocke med mig som stöd. Aja bla bla jag ska ha en trevlig dag, och tack för alla gratulationer :)

Kommentarer
maria

åhh najs!!! är du fortfarande oskuld? okej det lät fel. men om du är det så beundrar jag dig som fan!!!1111111 (fortfarande) lol haj



Blogg: http://mariabisante.blogspot.com
2011-03-05 @ 13:45:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback