alien sex.

Altanfest my place i fredags. Var tvungen att ta ut alla stolar som fanns i hela jävla huset för att det var så jävla mkt folk. Okej nu smickrar jag mig själv var typ tjugo, but still. Blev jätte lyckat fast alla var tvugna att dra tidigt så first partey my place rocked, yey!!!!! Aja här har vi en jävligt charmig bild på ett par jävligt charmiga människor.
Hursomhelst så är jag jävligt lycklig atm. Sovmorgnar hela veckan framöver till sommarlovet & alla inlämningar förutom EN är inlämnade. Så nu kan man slappna av for realz.
Igår fyllde min mohammed 20 år, så jävla gammal!! Så mattias skjusade mig dit efter att ha haft en hel dags städning med mig, tack älskling!♥
Full brud var glad och hade kul, sen åkte vi runt i värsta raggarbilen och dunkade.
Sen var jag tvungen att guidea charlie & robin och hans brud till Tre kronor, där jag åt typ världens godaste hamburger! Och nu sitter jag här, bakis x2 och hungrig och har ett sånt jävla sug efter cola!!!!!
Jahapp, då ska man nog lägga sig igen fan.
BTW snart fixat dator, får jag höra ett jubel? ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback