I just wanna sleeeeeeeeeeeeeeeip!

BUSY jävla helg helvete. Började med att jag drog till skolan i fredags.
Självklart har vi ingen lektion, men det gjorde inget för jag skulle ändå vara med Roni.
Så jag och Roni drog till Rocklunda och busade, åkte lite karuseller. Sen så drog Alex med oss hem till Daniel där det bara satt esteter, sjukt jävla trevligt. Sen så vaknade jag hemma hos Roni vid elva, upp iväg och åka tåg, sen så väntade lollo på stationen, fick fixa mitt vackra bakis ansikte/hår på en kvart sen tillbaka till centralen för att åka buss med aalla jävla människor till Köping.
Aja Daniel hade värsta solglasögon samlingen som vi provade och dansade som fan i!
Sen i köping så var vi massa jävla folk hos hanna, samme skulle jävlas med att lyssna på Bieber. Men sen äntligen fick vi dra till Agnes som hade fest hemma hos sig. Mer än halva festens befolkning var fagerstabor, RESPECT! självklart åkte vi karuseller för det är ju trotts allt köpings yra. Och självklart så tappar vi bort jocke minns fem gånger. Näst sista gången så hade han bara varit väck i tio minuter sen när vi hittar honom så är han heldränkt i skum, då hade han tydligen hunnit med att vara på skumparty och dansat lite. Den grabben är allt something. Sen sov vi, trångt men mysigt hemma hos Mont. Och imorse så väcks jag av att johan och pontus står och glor när jag sover så gott, så gott. Sen vare donken, sen buss och nu är jag hemma...
sova next tack!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback