Look at all those Fucking Indians

Ligger i sängen. Pluggat liiite historia, så jävla värdelöst.
Var nyss och käkade pizza med Mr D. 
Vi drog hem och kollade på katter till hans lägenhet. Och helt plötsligt så kunde han höra vad de sa.
And I was Like: HOLY MOTHER OF GOD, my boyfriend can talk to cats.
Och sen pissade jag nästan ner mig när han berättade vad den här kattjäveln sa.
Med en väldigt arg röst. Åh snart kommer det igen, mitt monsterskratt.
Hursomhelst så ska jag tumbla mig runt lite sen mysa sönder thas Cat-speaker
& sen imorgon är jag ledig, HA-HA SMARTASSES.
fan vad gott med cola...byebye

Kommentarer
IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se



Blogg: http://tronnblom.blogg.se/
2011-05-17 @ 21:55:58
Wrenchblog556

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.



Blogg: http://wrenchblog556.blog366.com
2011-06-09 @ 07:34:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback