money money money, it´s not funney

Simone & Kajsa konstaterade häromdagen att jag bara är Star Wars & Sex....
det är fan farligt att jag har pengar, kolla vad jag handlat på två dagar.
Jag och pengar passar inte ihop, sad so sad.
Var med Simone & Kajsa på stan, tog en fika, shoppade för 800 spänn
& nu ligger jag i soffan med brors skoldator & kollar på vampire diarys fattar nada, finns två heta brudar som ser likadana ut, what´s up whit that?! Aja blir chips, popcorn,cola något mysigt & så ska jag snart kolla på No strings Attatch(?!) Varför finns det tre nya filmer som den?! Hoppas att denna är bäst, liksom Kutcher & Portman det kan ju fan inte bli bättre ;)
Hare en bra FRIDAY FRIDAY!!!!

Kommentarer
Simone

haha men vi älskar dig ändå mia!♥



Blogg: http://simonesliv.blogg.se/
2011-05-07 @ 14:56:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback