allt jag vill från dig är att du öppnar dig mer.

PENGAR IMORGON. är dock skyldig halva fagersta pengar.
jag som behöver så mycket grejer.
  • smycken till balen.
  • halsduk + vantar
  • nytt smink/hårfärg
  • julklappar
Hatar att köpa saker till andra, och nej det har inte alls med att göra att jag är "självisk" för det är jag inte,
utan att jag vill att presenten ska vara perfekt, så jag kan leta present i flera månader innan jag hittar något.
Brukar alltid säga till nyfunna partners att gör vad du vill men KÖP ALDRIG NÅGOT ÅT MIG, för då börjar den onda cirkeln av presenter. nej hatar bara att köpa presenter, vill ge folk jag gillar något enormt, inte en kaffe mugg från lagerhus som det står "världens bästa pappa" på. Det ska vara speciellt.
Julklapps tips tack?!


HAHAHA hittade den här, vilket var den första dubstep låten jag någonsin hörde & gillade.
sweet sweet memories!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback