BOSSA ROCKA.

Har äntligen lyft på skärten och städat mitt rum. Det har sett ut som skit i över en månad nu.
låt er inte luras av de två Victoria Secret kassarna i bakrunden, de är fullpropade med fula kläder som jag inte kan slänga för att jag gjort något minnesvärt eller dumt i dom. Ah ni vet.

tänkte precis raka av mig ena sidan av håret. Men johan stoppade mig.
Wääh, om jag gör det så kommer han klippa sig. Och nej nej nej. Killar ska ha långt hår annars är de fula. no offence klart om man har det där vackra ansiktet så kan man ha kort hår..men jag har inte sett det än så spar ut håret grabbar!!. Så nejtack isf inge sidcut för mig. Wäääh kolla.
nu ska jag göra sallad och dricka massor med vatten och glo på vampire diarys.
Imorgon ska jag alicia, Emily ronja och cassandra fika i västerås och mysa lite.
excited, ska shoppa lite nödvändiga saker också, sen kanske det blir krogen, inte riktigt säker än.
köket kallar, godnatt på er ;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback