down to cuddle.

johan och jocke lurade mig att vi skulle till falun när vi egentligen skulle till seden och hans underbart söta katt Diablo. Roliga killar, jag säger det, norbergare......suck. Det var trevligt iallafall, vi drog till norbergs enda öppna ställe där man kan köpa öl på, blev utskickad eftersom att jag inte hade legg med mig. Sen drog vi hem.
Somnade, vaknade, mös lite sen åt vi mat, johan skjusade hem mig och enda sen dess  har jag kollat klart på säsong två av vampire diarys och jag säger bara en sak: JÄKLAR VAD BRA DET ÄR. gråter till varje jävla avsnitt / skriker och pratar med mig själv för att jag blir så inne i det. Sjukt, bara sjukt. ska snart titta på detta klockan nio.
imorgon börjar skolan igen, och med huvudet högt kan jag säga att jag ser fram emot det.
vi har äntligen kommit igång med både projektet och sceniska. Finally.
och jag gillar att ha något som driver mig, sitta hemma och spela sims ger en ju tillslut självmordstankar.
Aja, ska påbörja säsong tre nu. Spännande! Godnatt på er :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback