ex hopeless.

lyssnar på deprimerande musik och tänker. Tänker bort på stunder då man varit som lyckligast.
och mitt i allt tänkande så upptäcker jag att jag aldrig varit lika lycklig, nöjd och stolt över mig själv som jag är just NU. Jag har en underbar plan efter studenten med min bästaste soul mate Ronja. Jag har inget dåligt självförtroende alls längre. Jag har kommit över rädslan att sjunga inför folk med min riktiga röst vilket resulterade till att jag fick sjunga en fucking Christina Aguilera låt. Och ska i mars framföra den för över femhundra pers 10 ggr, och det känns som att det kommer bli vänd punkten. det kommer förändra allt. då kommer jag fan klara vad som helst! Tillochmed att kunna tatuera mig. jag behöver dethär, jag behöver den här rollen, den här chansen att visa alla dom som kallat mig ful, äcklig, och alla dessa ärr av ord att se att den här tösen kan hon, hon har något som ingen av er har.


jag har gjort många dumma saker för att komma hit. uttnyttjat människor, hatat människor. men jag är här.
Lycklig. underbart lycklig. Måste säga att Ronja är den största anledningen, känns sjukt att faktiskt ha hittat min soul mate. Och nej dreamy girls en soul mate behöver inte vara en jävla partner! hon gör mig så oerhört lycklig och jag skulle inte klara av att vara utan henne. mådde så dåligt över småsaker, var så osäker på mig själv,men sen kom hon, och gjorde mig stark, ingen har haft den inverkan på mig förut.Hon gör mig till en bättre person och jag henne. hon lyfter upp mig, låter mig synas som jag alltid borde ha gjort. och hon får mig att skratta hårdare än någon annan.Om jag kunde så skulle jag vara med ronja varje varje dag.  och jag vill tacka dig min vän. för att du gjort mig till ett bättre jag. ♥

love u roni!!

Kommentarer
Fancy

Fan vad underbart att du mår så bra! Ska sjunga inför folk för första gången imorgon (med en kompis dock) men det kändes tusen ggr bättre efter att ha läst detta. Älskar hur ärlig du är! tack som fan!



Blogg: http://fannybergenheim.blogspot.com
2011-11-12 @ 00:37:04
mia

tack så hemskt mycket! vad bra :D

hoppas det går jätte bra för dig!



Blogg: http://iflifesuckseatpie.blogg.se/
2011-11-12 @ 21:29:31
Maggie

kick some ass girl! du kommer ju briljera :)

och för övrigt håller jag med om soul mate-grejen, det behöver inte vara en partner! asbra!



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2011-11-13 @ 14:14:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback