EYYY PIE NAVY!

äntligen händer det något i mitt alltför alldagliga liv.
imorgon ska jag och min soul mate spela in en reklam film, vilket fortsätter de kommande tre dagarna.
samt så ska vi gå på ett väldigt viktigt jobb info möte som kommer bli jätte intressant!
Fick nyss ett mail om en castings tid också.
imorgon ska jag och min Ronja spela in en reklam film, vilket fortsätter de kommande tre dagarna.
samt så ska vi gå på ett väldigt viktigt jobbinfo möte som kommer bli jätte intressant!
Handlar om att arbeta utomlands, vilket vi båda är helt galet sålda på.
Fick nyss ett mail om något otroligt viktigt också, men är tyst om det än.
Sitter och lyssnar på Ronja i hennes cam, önskar ju mig en i julklapp, älskar FB camchatten.
Assbra är den! Aja, skriva nationellt tal nu, duktig flicka.
jag och roni, forever and ever ♥

Kommentarer
Svar på inlägget SOMEONE LIKE YOU

Menar du min bloggdesign haha?

Det var en jätte snäll tjej som fixa den åt mig, har en länk på bloggen som heter "design". Klicka på den! :)



Blogg: http://simonesliv.blogg.se/
2011-11-23 @ 22:58:41




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback