HOMEWORK IS FOR UGLY GIRLS!

funderar på att köra på en vanlig alldaglig mittbena,
som i mitt fall inte alls blir alldaglig då jag aldrig haft mitt bena.
Spännande, spännande. Är lite nervös inför sjungandet imorgon, vill så gärna sätta allt, men det är något som stoppar mig, när jag vet vad det är ska jag bränna det och stampa på det!
ska försöka börja på mitt svenska tal, men vinägerchips, varmchoklad & that 70s show är tyvärr mer lockande.
image
kommer alltid vara helt galet kär i den här serien.
Godnatt på er ♥

Kommentarer
Chasmin

Tack detsamma!!

Har alltid undrat men inte tagit mig i kragen och frågat - hur gjorde du med ditt hår?

Jag kom ihåg att du hade kort förut men hur fick du håret att passa så bra ihop med löshåret?

Det är assnyggt iaf, därför jag undrar!



Blogg: http://chasminmk.blogg.se/
2011-11-29 @ 01:12:38




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback