IT´S HALLOWEEN!

ush, ville vara Katherine från vampire diarys för köpte ju en jätte snygg svart klänning och sen bara locka håret, ha vampyr tänder och svarta pumps, och BAM, done! Men nejnej, ingen vet väl inte vem det är så wäääh.
På tal om wäääh, så är nog min kostym lite bättre än en sexig ond vampyr. Varför vill man alltid vara så jäkla snygg på halloween för? därför är det bäst att vara en upptagen kvinna för då kan man skämma ut sig ordentligt och stöta bort alla kåtbockar. Som förra året var jag the grudge, och jag hade inga efter mig, sjukt skönt. Aja ska försöka väcka jocke, sen ska väl han jag och Tom dra till västerås och hjälpa ronja lite innan alla kommer.
Så, GLAD HALLOWEEN! MOHAHAHAHAHAH
;)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback