last friday night.

päronen drog till stockholm för någon tandläkar mässa så jag och min bror kollade på film igår, sen hängde jag med Jocke & paik till Simon. Där vi fick i oss några bärs, sen så drog jag och jocke hem till honom, men ångrade oss så drog till GM. där exakt tio pers var. Snälla fagersta, vad är detta? Så jag sprang hem, sen vid tre på natten, kommer johan och jag får jävla pms anfall och slog honom och grejer, haha jag kommer bli en sån där läskig kvinna som slår sina karlar och tillslut mördar dom, och har ett assballt mördar mönster, typ sticker ut ögat på dom, ohh framtiden.
jätte söt bild på mig och min mohammed (jocke) innan krogen.
fagersta gör mig besviken. Vaknade imorrse, bakfull och med en jätte bredvid mig som var minst lika bakfull.
han drog vid tre, och nu studerar jag samhäll som en galning och dricker julmust.
hoppas på partey ikväll med min karl, och ska försöka dra med Emma & Johan, så jäkla längesedan.
Aja, brb dags att börja fixa sig.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback