long long time AGO.

varit i västerås i tre dagar nu, spelat in reklam film för mälardalens högskola.
det har varit jätte roligt, kom snabbt överäns med de andra statisterna.
längtar tills februari då den kommer ut. saknar ronja fast jag sovit hos henne halva veckan.
våra dagar har sett ut såhär.
inspelning, massa mys, massa girl talk. Jätte mysigt.
vill alltid bo hos ronja! 
Drog upp till Danne och drack några bärs med honom & Johan igår när jag anlände till Fagersta.
Lättpåverkade jag får lite smått hjälp av Johan hem, sen är minnet helt borta.
Vaknar upp, sätter mig och äter smörgåstårta & läser SOLO medans Johan sover.
idag så hoppas jag på min Mohammed, länge sedan jag var helt väck med honom så!
Ska sätta mig på tränings cykeln nu.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback