miss cigarette.

kom nyss hem från västerås, sov hos ronja i irsta och gjorde en hel del.
älskar min ronja så otroligt mycket, hon gör mitt liv så jäkla mycket bättre.
tråkig och dryg dag förövrigt, och nu ska jag bara lägga mig i sängen och slå på en bra film.
Titta vad jag gick och hämtade ut idag. Lycklig! Sötaste förpackningarna någonsin, huh?
nu blir jag en vacker dam igen. serier tankas atm, väntan som är den jobbiga.
Och ush vad jag blir irriterad på walking dead.
1. döda den där jävla morsan, hon förstör ju bara. Döda henne så kan ni flytta på er, gash.
2. Kan det börja hända något som inte är sådär skrikgråt sorligt i den nya säsongen eller!?
3. det var EN zombie förra avsnittet. FUCK U!
aja, nu ska jag lugna ner mig med lite varm choklad och vänta på att johan ska komma vid tio.
Godnatt på er.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback