never ever want to grow up

hemsk dröm inatt. Drömde att Side(?) kom in i en ny gympa sal och hade ett vapen, och han sa tjenare tjenare tjejer, sen sköt han Alicia Emily och Ewe(vet inte vad du gjorde på våran skola, haha) och cassandra så jag emma, ronja och hanna sprang, sen hittade emma en utvägg genom taket, sen plötsligt var jag på fest och då skulle min konstiga pojkvän förgifta mig med blåbärs dricka bara för side sagt att han skulle göra det, sen låg jag förgiftad i min säng och då kom Alicia och Emilys spöken och drog ut giftet ur mig, sen vaknade jag..ush hemsk dröm. är glad att ni lever ♥'


svettades ihjäl och var livrädd när jag vaknade. Btw tror att simone också dog, jo, vid matsalen framför mina ögon. NEj ush, varför drömmer jag ens något sånt? och Side är ju världens underbaraste lärare! haha. AJa
sov i Irsta hos ronja igår. Planer ändrades rätt mycket igår så stack till sjuka ronja, och vi åt kyckling tallrik och busade runt i västerås med hennes bil, sen så drog vi på bio ;) :
sjukt bra. sen när blev justin så snygg? Aja, jag blev rätt mindfuckad och tänkte massor på tid och andra läskiga saker. haha, dock så sprang Amanda runt i 15 centimeter höga klackskor genom hela filmen, DET GÅR INTE! eller så har den kvinnan klarat det omöjliga, nej jag tyckte det var rätt overkligt, haha men inte att man har en digital klocka på armen som bestämmer hur många sekundrar man har kvar att leva? nejnej, klackgrejen är waaay more overkligt. haha aja ska käka sallad och mysa lite nu, brb

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback