open my eyes.

FAN VAD BRA MISFITS ÄR. just sayin. dog lite till det nyaste avsnittet.
dricker julmust som om det är vatten och pluggar till nationella.
Beställde nyss studentmössa, gash det är påriktigt nu. Förra året stod jag och svor över mattias som skröt över att han fått sin mössa liksom, feels like yesterday.
Just nu, kollar jag på balklänningar på nätet, tänker då INTE köpa/hyra en jäkla klänning till en bal för flera tusen där man inte har en kavaljer, man får räktoast och vad gör man efter det? dansar vals? bal är verkligen inte min grej. vill nästan komma i mjukisar och skratta åt alla andra som ser ut som gamla tanter. Nejdå, morsan tvingar mig redan att jag måste ha en färgglad långklänning. Ush, nejtack. Och bli inte ledsna nu, bal är säkert något helt annat för er än vad det är för mig, ni kanske har väntat sen ni var små med att få gå på balen? aja whatever. Ska/måste kolla vidare på klänningar, men jag tänker vara billigt fin och rocka skiten ur everyone mohahahahahah. Jag är så jäkla bad idag.
hhaha thats right...eller?
trött som fan är jag, borde inte vara hos johan mitt i natten, farligt farligt.
Så ikväll stannar jag inne, i mitt lila gula rum och njuter av bra serier och pluggar lite.
låter jävligt skönt!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback