sugar sugar

glömde säga att jag shoppade sönder mina pengar igår, plus käk och onödiga fetter.
jaja tumblr nörd eller inte............jag gillar kors.
En mysig kofta, och en jävligt snygg nyårs klänning. tappade hakan lite.
Just nu väntar jag på att johan ska komma hit. Och med det så gjorde jag ännu en jäkla sallad.
Tröttnar aldrig påt, hittat min nya passion, fuck pizza!
namnamm. Imorgon har ronja halloween fest. Finally!
Så ska hem till henne tidigt imorgon och fixa allt. Väldigt spännande.
Försökte få med jocke på min utklädnad men han är för feg. Fuu mohammed fuu!
Aja godnatt på er

Kommentarer
onlymy

den svarta klänningen. var har du köpt den? :)



Blogg: http://scenbloggen.com/onlymy
2011-11-13 @ 14:16:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback