we found love

hatade den låten ibörjan. men videon förändrade allting. Asså videon är en av de vackraste musikvidiorna jag någonsin sett, go rihanna go. Och jag känner igen mig som fan i ah allt. underbart ♥
reason to hate: självaste mellanspelet är direkt taget ur ett barbie spel jag hade när jag var liten där man kunde vara barbie eller svarta eller brunhåriga barbie och åka rullskridskor eller snowboard, jag vette fan om rihanna är medveten om att hon tagit detta från barbie. Man kan inte sno från barbie!! Eller okejdå, rätt smart egentligen.

Samhäll samhäll samhäll, verkligen inte mitt ämne, vilket är synd för jag skulle faktiskt vilja vara intresserad av svensk politik och all den där bullshiten men ack ack. jag är inte så känd för att vara smart, och dethär provet hade löjlig mycket pluggandes framför sig, förstår inte något av det. vad är en opposition, proposition och ett penisrum?! WTF? nej ska chilla bara, plugga på burlesque och sektorn istället eftersom det faktiskt är viktigare i mitt liv än ett samhällsprov med 67 frågor. Ska lägga mig och mysa lite nu. Godnatt :)

Kommentarer
Emelie EPEN

Barbie Super Sports tror jag det hette.

Haha hade jag med....



Blogg: http://epen.blogg.se/
2011-11-10 @ 19:15:48
Andréa

Åh jag var likadan, hatade låten och seda såg jag videon och det förändrade helt min åsikt om den. Så stark. Gråter fan varje gång jag ser den. Eheh.



Blogg: http://andreafrisk.blogg.se/
2011-11-12 @ 22:02:37




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback