weak.

har varit full för resten av månaden kan jag iallafall säga.
fixade pengar av mor min och drog till Jocke & förfestade med honom, Linnea, Muffa,Charlie, Jimmy, Paik och Paiks brud och sen kom sötaste Cassandra också. Vid elva drog vi till GM och jag vet inte hur men jag blev sjukt berusad efter ett tag. Träffade massor med folk iaf , vad jag minns.
Mötte Johan där som helt random hade en jätte ful och patetiskt försök till Stormtrooper dräkt på sig, why?
Rolig utgång blev det iallafall. Vaknar upp bredvid en lika bakfull Johan, och vi båda ligger jätte länge i sängen för att försöka få bort illamåendet. Johan kom äntligen upp vid ett någon gång, och efter det har jag bara umgåtts med min mamma & pappa. Och nu bakar jag och morsan scones, försöker tappert att göra KTFC sconsen, men det är nog omöjligt. :(
alltså de där små bröden är de godaste bröden som finns.
helt underbart, och ja nu ska jag komma här och gnälla på sverige igen, varför har vi inte KTFC för!?
Det är ju så mkt godare än både MCdonalds, burger king max och all annan skit vi har.
Farsan vill till Texas till sommaren, skulle faktiskt kännas rätt jävla tryggt att få en liten ny gadeorob nu när jag går ut skolan. daddy please? haha.
Aja dags att käka.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback