when music hurts.

känner mig lite vuxen som hela tiden går in på min mail istället för FaceBook när jag kommer hem.
mycket grejer kan & kommer att hända, sjukt exited. äntligen händer det något!
haft det jäkla samhällsprovet idag, och tack vare ronja så klarade jag nog det. Thanks girl!
Jag borde börja med dagens outfit eller hur? jag som har så grymt snygg och cool stil...
eller..kanske idag, Cartman följde med till västerås idag. japp jag har eric cartman på min kepa.
Inte så tydligt, men några små killar märkte det loud and clear!
Ska få spela star wars i teaterform imorgon med Rickard hoppas jag starkt på!
Underbart, bara underbart! bara ett litet test sådär.
nu ska jag gosa ner mig i sängen med ett glas oboy och lite nationella papper.
jävlar vilken pluggis jag blivit, skrivit om skolan i de sista inläggen. gash.
fick dock se betygen idag, jag var inte chockad, det är nästan bättre att inte förvänta sig något än att ha för höga förhoppningar på sig själv, så jag är happy happy fast mina tre söta små IG:n.
Gpdnatt på er!

Kommentarer
Anonym

coola bruttor ska visa upp sina kläder

de är ett måste



2011-11-21 @ 23:50:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback