When you’re often misjudged, you learn not to judge.

snackade med ronjas tatuerare i fredas, och han är grymt sugen på att tatuera stormtrooperN på mig.
och där kände jag verkligen att jag måste göra det nu. kan inte vänta längre, gått med den här idén i snart två år. Det blir en födelsedags önskning! Sen måste jag tatuera in en paj någonstans, men vart har jag ingen anning om.
funderar på att göra något liknande den här fast med röda eller rosa roser.
Ush vad läskigt FB börjar bli, får vännerförfrågningar av människor från turkiet, usa och typ ryssland som inte har någon jävla gemensam vän, hur fan hittar dom en?! Läskigt, och bara skumt.
ska försöka få tag i lollo nu, vill komma ut, har inte tagit ett steg utanför dörren den här helgen så. 
Ska be morsan min om lite solarium pengar när hon hittat hem, jag är jätte blek, och det kan jag ju inte vara, jag som jämt brukar vara mörkare än alla andra på vintern. Måste göras. & tatueringen. det är mycket man vill och måste. galen värld, galen värld.

Kommentarer
mimmi

fan va cool idé, kör hårt!!!:D



2011-11-13 @ 22:01:38
KlarA

Yeeeey azum paj :D



Blogg: http://iminmalaysiabitch.blogg.se/
2011-11-14 @ 10:32:17
Maggie

skulle vara megasnyggt OCH ovanligt! you go girl!



Blogg: http://maggiebells.blogg.se/
2011-11-20 @ 20:55:22




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback