best weeekend evah!

nja, nästan faktiskt. Är rätt sjukt jävla trött iallafall, och det är ett bra tecken?
hade det jätte roligt i fredags då jag jocke, ronja & tom drog ut till GM.
Ronja var jätte gullig och hade sagt åt dj:n att sätta på en låt och säga att den var tillägnad åt Jocke Nordgren.
Jätte gulligt! Johan och hans två LÅNGA polare var också där så jag sprang runt som en dåre. Sen så skiljdes jag och ronja åt, hon sov med jocke o tom och jag fick med mig min pojk hem. Vaknade, sen så busade jag lite, hällde lite vatten i hans ansikte osv. Sen drog johan hem, och då kom ronja några timmar efter det och vi käkade massor med bakismat..sen var det partey igen, Emil fyllde år igår så ronja lämnade av mig där och tog med sig grabbarna hem.
Var jätte trevligt. dock kände jag mig rätt jäkla liten, inte bara för att danne inte såg mig utan för att det var många vuxna där. Liten paj är liten. Sen drog jag och johan hem, och käkade kebab sen däckade vi rejält. Och nu sitter jag här. Blir nog lite dead island nu alltså. Hoppas ni andra också haft en trevlig helg?
vill alltid att min ronja ska vara här :(
aja tror jag ska möblera om mitt rum igen ;)

Kommentarer
ronih

fan va kul de va! :D

jag vill alltid va med dig paj :( längtar till USA<3

hahaha du o ditt jävla möblerande, de ser ju bra ut nu!?



2011-10-09 @ 15:58:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback