BOOBS IS EVERYTHING

true story. Menar, när man köper en klänning tillexempel eller ett snyggt linne från internet, sen besvikelsen när man sedan prövar sitt super snygga nya klänning och den sitter jätte fult gämfört med den storbystade modellen. WTF? alla har inte bröst. blir arg nu när jag sitter och letar halloween kostymer..
VAD SKA MAN VARA? något av de här tre iaf.
http://www.halloweenmart.com
Skitasnygga kostymer. Amerikansk hemsida. So fab!
Återigen sitter jag i mitt ensamma rum med den här jävla Christina Aguilera låten som bara går på repeat och för varje gång den spelas så blir jag mer och mer rädd över vad fan alla kommer tycka när jag öppnat käften.
Chill dag idag, vanlig, rutin. Sömnig. Aja, ska kolla på nya The Walking dead som kom ut igår. Whiho äntligen!!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback