I hate that i let you down.

tränar och tränar på den jävla burlesque låten. Finns det en svårare låt eller!? Nej trodde inte så va.
Hursomhelst, chill gårdag. Mer chillaste fredagen jag haft på länge. Nyktert och mysigt. Jag Alice och lollo mös med lite film och popcorn, sen skrämde lollos bror ihjäl oss. De gjorde ljud som att det gick någon på övervåningen och vi alla fick panik. Sen kom johan och då försökte vi få med honom att skrämma oss, men nejdå han är ju så "vuxen" så det gick ju inte. bad boy! Idag ska jag vara med Johan, ocH vi ska till jocke och antagligen dricka bärs, like we always do. BAM. btw vart fan hittar man lösögonfransar i mängder som här på bilden?
någon somvet? skulle vara underbart om någon visste.
Använder inte ögonfransar för tillfället eftersom alla mina har gått sönder.
Utom två typ, men de är extrema ögonfransar så det går inte.
Aja, ska ner och gymma lite, jobba på beach 12 kroppen.
brb

Kommentarer
Anonym

http://www.losogonfransar.se/



2011-10-16 @ 19:19:26




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback