i keep you safe here whit me.

omfg. vet nu hur otroligt det var eller? Inte!?
jag fick seriöst tårar i ögonen och höll johan sjukt jävla hårt i handen när de körde denna, vilket förövrigt är min favortit låt med dom. rös i hela kroppen. nej undebart.
haha vi körde som ett jävla rednex gäng. gjorde konstiga svängar i stocklholm och grejer.
hahahha underbaraste föraren ever, mattias körde inte bara fort utan på gräsmatta, spårvagnslinje och nära på på folk, kul och sen så var jonni guide till mig och johan, och danne var gps´n. vi hittade ut iaf.. Sjukt kul
tack för en bra kvääll grabbar! nej nu ska jag börja kolla på säsong 2 the vampire diarys. Sjukt exited.
godnatt på er. hthihihihih snackar med johan just nu. han börjar gå in på nerverna på mig den karln. and not in a bad way.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback