oh happy days.

Alla andra tjejer är typ: blablalblabla nagelack.
men du är typ: blablablablabla handgranat.
sagt av en väldigt klok man imorse. det är ju tyvärr sanning i det hela.
Fyfan vilken underbar jävla kväll det var igår. Underbar jävla helg måste jag fan säga.
I fredags, så drog jag upp till jocke för att damsuga lite.Sen drog vi till sandra och de drack lite. Sen hämtade johan mig. Och igår, så förfestade jag, sebastian, mattias,danne , seden och emil hemma hos johan. De bastade lite, medans jag blev råpackad på något gott jävla vin. Och tack så jävla mycket den jäveln som stoppade ner en jävla massa korkar i min väska!!TACK!
Sen så drack vi ännu mer..haha seden kom på ett väldigt bra sätt att dricka öl på...
latmask..fin tjej i hörnet...
sen jävlar blev det minnesluckor. Vi drog hem till johans polare som hade fest, och massa jävla människor man kände var ju fan där. Först möter jag sofia i korridoren, sen så kommer marcus från ingenstans.
Haha, var hursomhelst asskul. 
Av det jag minns. Jag och johan vaknade runt ett,två imorse, sen var han tvungen och visa nån jävla skräckfilm så jag kan inte sluta kolla ut genom fönstret just nu..tackar tackar.
Aja, nu ska jag träna bort all alkohol från igår.
godnatt

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback