oh what a world!

ojsan. Bloggtorkan har startat för min del.
Inga ursäkter här inte. Haft en skön helg.
Drack med johans polare ensam i fredags eftersom han jobbade. I lördags drack vi alla igen, jag spydde i en bil och sen så sov jag och johan sönder hela söndagen. Oh happy weekend. i går så drog jag hem till jocke och kollade på The walking dead med han och Paik, städade jävligt lite också, var så sad efter avsnittet.
Här är en söt bild på mig och filip som Joel tog när han var i västerås. Dumma joel, flytta tillbaka :(
övade första gången med kören & bandet idag. Länge sedan jag var så nervös. Älskar den känslan lite.
när man gör något obehagligt och sen får det överstökat.
Min rollfigur ska finna sig själv och på ett sätt kommer jag också göra det genom att sjunga den här låten inför alla dessa människor.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback